ایکون یاسر متحدین
یاسر متحدین
سال سابقه مدیریتی، تجاری و صنعتی
0
سال سابقه کوچینگ
0
جلسه کوچینگ
0
دوره آموزش فردی و سازمانی
0 +
دانش پذیر
0 +
فارغ التحصیل
0 +

آلبوم ویدئوها

دانلود خلاصه کتاب "کوچینگ چیست؟"

"*" indicates required fields

آلبوم تصاویر

مسیری که تاکنون پیمــــوده‌ایــــم...

1402

دریافت مدرک بین المللی L2 مورد تایید فدراسیون بین المللی کوچینگ آمریکا

1401

دریافت مدرک بین المللی L1 مورد تایید فدراسیون بین المللی کوچینگ آمریکا

1399

تدوین و ثبت استاندارد شایستگی کوچینگ در سازمان فنی حرفه ای کشور و اخذ پروانه تاسیس آموزشگاه فنی حرفه ای آزاد فراکوچ

1398

ثبت دوره های آموزش کوچینگ در وزارت علوم و تحقیقات

1397

اخذ مجوز مرکز مشاوره، اطلاع رسانی و خدمات کارآفرینی

1397

عضویت در پارک علم و فناوری

1396

تاسیس آکادمی بین المللی فراکوچ (اولین مرکز آموزش کوچینگ در ایران)

مجله

نسل Z و کوچینگ برای نسل زد

نسل Z و کوچینگ برای نسل زد

نسل زد (Generation Z یا Gen Z) به افرادی اشاره دارد که جانشین نسل وای (Generation Y) و قبل از نسل آلفا (Generation Alpha) هستند. طبق اعلام سازمان‌های آماری ایالات متحده آمریکا سال ۱۹۹۷ میلادی

ادامه مطلب
کوچینگ چیست؟

کوچینگ چیست؟

در دنیای پرچالش امروزی، هر فردی در راه پیشرفت و رسیدن به اهدافش با چالش‌ها و موانعی مواجه می‌شود. گاهی اوقات احساس می‌کنیم به تنهایی در این راه هستیم، بدون هدف مشخص یا مسیر واضح

ادامه مطلب
مایندست کوچینگ چیست؟

مایندست کوچینگ چیست؟

پشتیبان سایت فعال اردیبهشت 5, 1403 مقالات آموزشی

 آیا می‌دانستید که داشتن یک مایندست (Mindset) قوی و سالم، اساس موفقیت در هر موضوعی از جمله کوچینگ است؟ این موضوع، نقش بسیار مهمی در تعیین سرنوشت و پیشرفت هر فرد دارد. از همین رو،

ادامه مطلب
کوچینگ رابطه چیست؟

کوچینگ رابطه چیست؟

پشتیبان سایت فعال اردیبهشت 4, 1403 مقالات آموزشی

آیا همیشه احساس می‌کنید که روابط شما به یک ارتباط بهتر نیاز دارند؟ آیا می‌خواهید ارتباطات خود را به سطحی جدید از هماهنگی، اعتماد و عشق برسانید؟ اگر پاسخ شما بله است، به کوچینگ رابطه

ادامه مطلب

تست ها و آزمون ها

مخاطبین سازمانی ما

طی سال‌های گذشته، استاد یاسر متحدین افتخار داشته است که با بسیاری از سازمان‌های برجسته و معتبر همکاری کند و دوره‌های آموزش کوچینگ را برای آن‌ها برگزار نماید. این همکاری‌ها نه تنها فرصتی برای به اشتراک گذاشتن دانش و تجربیات بوده‌اند، بلکه بستری فراهم کرده‌اند تا به توسعه مهارت‌های کوچینگ در سطح سازمانی و فردی کمک کنیم. این دوره‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که نیازهای مختلف سازمان‌ها را پوشش دهند، از بهبود مهارت‌های رهبری و مدیریت گرفته تا تقویت ارتباطات و همکاری تیمی.

این دوره‌ها شامل آموزش های تخصصی کوچینگ و کارگاه های آموزشی برای مدیران ارشد و میانی، کارشناسان، اساتید و دانشجویان دانشگاهی بوده‌اند. هدف این دوره‌ها افزایش کارایی، بهره‌وری، و رضایت شغلی در محیط‌های کاری مختلف بوده است.

همچنین، این همکاری‌ها به بهبود فرآیندهای مدیریتی، تقویت تصمیم‌گیری و ارتقای مهارت‌های رهبری کمک کرده‌اند. ما با افتخار برخی از این سازمان‌ها را به عنوان “منتخبین” معرفی می‌کنیم که این همکاری‌ها نشان‌دهنده تعهد ما به ارائه خدمات آموزشی با کیفیت و کمک به سازمان‌ها در رسیدن به اهدافشان می‌باشند.

در نهایت، ما معتقدیم که توسعه مهارت‌های کوچینگ می‌تواند تاثیرات مثبتی بر بهره‌وری، کارایی و رضایت شغلی در سازمان‌ها داشته باشد. امیدواریم با ادامه این مسیر، بتوانیم تاثیرات مثبت و ماندگاری در توسعه مهارت‌های کوچینگ و رهبری در سطح کشور داشته باشیم.

نظرات دانشپذیران و همکاران استاد یاسر متحدین

سید ابوالفضل احمدی

دکتر ابوالفضل احمدی

مدرس دانشگاه

دکتر سیما سلطانی

مدیر منابع انسانی

مرتضی نخعی

دکتر مرتضی نخعی

داروساز

شهرزاد برومند نیا

دکتر شهرزاد برومند

هیئت علمی دانشگاه

پریا حیدری

پریا حیدری

مدرس دانشگاه

عزیزه سرمدی

دکتر عزیزه سرمدی

کارمند بانک

دکتر شهره محمدی

کوچ کسب و کار

سید حسن حسینی نسب

حسن حسینی نسب

مدیر تحقیق و توسعه

ارتباط مستقیم با

یاسر متحدین

این صندوق برای ارتباط شما کاربر عزیز با استاد یاسر متحدین و پشتیبان‌های سایت می‌باشد. اطلاع‌رسانی هرگونه اشکال در سایت از سوی شما، ما را در بهبود این سایت یاری می‌کند. لطفاً هرگونه نظر، پیشنهاد یا مشکلی را که با آن مواجه شده‌اید، از طریق این صندوق با ما در میان بگذارید تا در سریع‌ترین زمان ممکن به آن رسیدگی شود. تلاش ما بر این است که با کمک شما، تجربه کاربری بهتری را فراهم کنیم.
از همکاری و حمایت شما سپاسگزاریم.

نام شما(Required)
سید ابوالفضل احمدی

دکتر سید ابوالفضل احمدی

مدرس دانشگاه

با سلام و احترام
توفیق داشتم سال 401 دوره کوچینگ رو از محضر جناب آقای مهندس یاسر متحدین در آکادمی فراکوچ فرابگیرم. شوق و اشتیاق ایشون به یادگیری مستمر و یاددهی فرآیند کوچینگ مثال زدنی است، عاشق انس و الفتشون با کتاب شدم، تحصیلات مهندسی صنایع به ایشون نگاه سیستمی و کل نگر داده و تونستن پروسه کوچینگ رو به خوبی تجزیه و تحلیل کرده و با طرح ریزی فعالیت های یادگیری از طریق آموزش خرد(میکرو لرنینگ) ضمن حفظ یکپارچگی و پیوستگی، یادگیری فرآیند را با رویکرد ساختن گرایی(کانستراکتیویسم) تسهیل و اثربخش کنند.
گاها تجربه کردیم در بعضی موسسات آموزشی، تنها از مدرس دوره خدمت می گیریم و در واقع با یک سازمان مواجهه نداریم ولی اینجا من یک سازمان و سیستمی رو دیدم که همه اجزای اون به صورت هماهنگ سرویس دهی می کردند. از جمله مهمترین امتیازاتی که در این دوره برای من نمود داشت می تونم به این موارد اشاره کنم:
سیستم آموزشی منظم و دارای برنامه، داشتن مدرس کمکی برای کارگاه های آموزشی، تخصیص پشتبان علمی برای پاسخگویی 724 و هدایت جلسات رول پلی به صورت هفتگی و خارج از تایم کلاس، تخصیص کوچ حرفه ای رایگان برای 6 جلسه، تخصیص کوچ سطح بالاتر برای 6 جلسه رایگان، لزوم برگزاری 12 جلسه در نقش کوچ برای سایر دانشپذیران، تنوع در روش های تدریس(سخنرانی، معکوس، ایفای نقش، تیمی و…)، داشتن نقشه راه مهارت آموزی و ارزیابی از ابتدای دوره تا اخذ مدرک، رویکرد تقاضا محور به جای عرضه محور و افزایش اینگیجمنت(درگیری و مشارکت) دانشپذیران، فراهم کردن بسترهای متعدد یادگیری از هم-باهم و برای هم در “مسیرهای شکوفایی” و…

دکتر سیما سلطانی

مدیر منابع انسانی

شكر بابت آشنايی با استادی كه هر لحظه نگران يادگيری واقعی شاگردانش هست، در عمرم اساتيد خارجی و ايرانی زيادی داشتم كه هيچ وقت اين اندازه از وجدان كاری رو در اونها نديدم، استاد ياسر متحدين عزيز، آموزشگاهتون زير سايه شما، بهترين ها رو به جامعه پر آشوب امروز تحويل ميده🌸🙏​

مرتضی نخعی

دکتر مرتضی نخعی

داروساز

سلام و درود به استاد عزیزم جناب متحدین.
بسیار خوشحالم ازینکه افتخار کسب تجربه و تعالیم کوچینگ رو از استادی دلسوز زبده و با تجربه ای چون شما رو داشتم؛ هر چند که دوره آموزشی کوچینگ من تموم شده ولی همچنان در کنار شما چیزهای زیادی رو یاد میگیرم

خدارو بابت این آشنایی و این علم و هنری که به کمک شما یاد گرفتم شاکرم.
اگر خواسته باشم تجربه ای که از حضور در جلسات آموزشی کوچینگی که استاد متحدین برگزار می کردند بگم اینه که جلسه ای نبود که با اطلاعاتی که دریافت میکردم سوپرایز نشم چرا که اطلاعات چنان غنی و کاربردی بود که علاوه بر خودشناسی بیشتر خودم آگاهی بیشتری از علم و تجربه حرفه ای کوچینگ بدست می آوردم و به جرات میگم جایی به قدرتمندی و حرفه ای بودن پکیج آموزشی کوچینگ فراکوچ جایی ندیدم.
استاد متحدین عزیز بودن در کنار شما افتخاری برای من بوده و هست.

شهرزاد برومند نیا

دکتر شهرزاد برومند

مدرس و هیئت علمی دانشگاه

                                درس معلم ار بود زمزمه محبتی            جمعه به مکتب آورد طفل گریز پای را
اعتراف می کنم حتی در همایش ها و سخنرانی ها حال گوش دادن نداشتم و حداکثر ده دقیقه برای احترام به همکارم می موندم وجلسه را ترک میکردم. این هنر و درایت و شیرینی تدریس شما بود که یک جلسه غیبت هم نداشتم.
از همه زحمات و تمامیتی که داشتید برای همیشه مدیون خواهم بود. بنابر فرمایش مولا علی ع “هر کس کلمه به من بیاموزد مرا بنده خود کرده است.” امروز روز خوشی نبود و روز خداحافظی ها برای ابد در مغز من حک می شود. طول عمر با عزت و سلامتی برای شما آرزومندم و موفقیت های بیش از بیش.​

پریا حیدری

پریا حیدری

مدرس دانشگاه

همیشه در هر حوزه ای دوست دارم، جایی که بهش تعلق دارم رو پیداکنم. مثل یک پرنده ی مهاجر عاشق سفر در دنیای تعلقاتمم، از این محله به اون محله، از این شهر به اون شهر و تا رسیدن به جاییکه مال خودمه دست از تلاش برنمیدارم. بعداز ۱۰ سال سفر در دنیای روان شناسی و روان درمانی دوباره قصد سفر کردم اینبار به منظور تجربه ی بودن های جدید، بعد از چند روز جستجوی مستمر خوشبختانه به کوچینگ و بعد از اون به فراکوچ رسیدم.

کوچینگ و فراکوچ محل امن و پر از مهری بود که اون موقع این حس رو بمن داد که اینجا همونیه که بهش تعلق داری. مسیرم رو با همراهی و تسهیلگری استاد متحدین با تلاش، شوق و امید بسیار شروع کردم و مورد حمایت آکادمی فراکوچ قرار گرفتم. بالهای پروازم در اینجا قویتر شد و همینطور قصدم برای سفر جدی تر و این بار در دنیای کوچینگ، تمام قله هایی که در ذهنم بود رو مورد هدف قراردادم و یکی یکی اونا رو فتح کردم و در حال حاضر بسیار خوشحالم که بعد از کمتر از سه سال علاوه بر تخصص قبلیم، مدرس مهارتهای کوچینگ، منتور کوچ و کوچ حرفه ای هستم و سفر در دنیای کوچینگ هر روز من رو شگفت زده تر میکنه.

از فراکوچ و استاد متحدین واقعا سپاسگزارم که این بستر رو فراهم کردن تا من بتونم بودن های قشنگی رو تجربه کنم.

عزیزه سرمدی

دکتر عزیزه سرمدی

کارمند بانک

اگر قصد دارید زندگی خود را با تمامیت زندگی کنید، پیشنهاد می کنم حتما از دوره های کوچینگ استاد یاسر متحدین بزرگوار استفاده کنید.
استاد متحدین، مصداق کامل تمامیت هستند.
استادی که به جرات می توان گفت نظیرش را در یادگیری و آموزش، بسیار کم داریم.

دکتر شهره محمدی

کوچ کسب و کار

همیشه اولین ها در ذهن ماندگار هستن و جايگاه خاص و ویژه ای برای ما دارن. من کوچینگ رو اولین بار در فراکوچ و از استاد متحدین عزیز یاد گرفتم و این موضوع خیلی برام ارزشمنده.
فضای امن و صمیمی خانواده فراکوچ، حس اعتمادی که استاد به دانشپذیران دارن، قدرت کلام و توانمندی های مدیریتی ایشون، در کنار دانش و تجربه ارزشمند استاد در حوزه کوچینگ، باعث شده که قدردان و مدیون استاد متحدین عزیز وهمه اعضای خانواده‌ فراکوچ باشم.

سید حسن حسینی نسب

سید حسن حسینی نسب

مدیر تحقیق و توسعه

سلام و ارادت استاد متحدین عزیز
حدود ۱۰ ماه پیش اواخر مهر ماه سال ۹۹ نخستین پیام ها بین ما رد و بدل شد و بعد ۲۰ دقیقه گفتگوی فراموش نشدنی با کسب اجازه از شما پای در مسیر سبز سفر کوچینگ گذاشتم و رویا و اشتیاق ۱۰ ساله ای تحقق پیدا کرد و با افتخار شاگردی ،شما امروز به ایستگاه اول این مسیر همیشه سبز رسیدم سفری که دیگر برایم یک سفر نیست بلکه ماموریتی است که ان شا الله بتوانم به درستی به سر انجام برسانم.

ممنونم از شما به خاطر همه ی زحمات و تلاش های خالصانه ای که در امر پرورش کوچهای این سرزمین می کشید و واقعا از جان مایه می گذارید.
بسیار از محضر شریف شما آموختم و شاگردی شما افتخاری مانا برایم خواهد بود. ان شا الله خداوند تبارک و تعالی آنچه از خیرات برکات و فراوانی هست نصیب شما بگرداند.

فرم درخواست مشاوره رایگان

"*" indicates required fields

در چه موردی نیاز به مشاوره دارید؟
میزان آشنایی شما با مهارت کوچینگ:

"درخواست مشاوره رایگان"

ارتباط مستقیم با کارشناسان کوچینگ

"*" indicates required fields